Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 16. oktober 2010

A walk down memory-lane

Helt fra før jeg blev født holdt min mormor, morfar, far og mor ferier og weekender på privat grund ved Gylling Strand. Det startede med telte og siden hen blev det campingvogne. Så jeg har haft min gang der i hele min barndom, og siden da jeg blev voksen og havde min egen familie med derned. I 2006 stoppede muligheden desværre.

I dag har vi været en tur dernede - dog ikke af den private vej. Tage lagde garn ud, imens Freya, Laura og jeg gik langs stranden om forbi de steder hvor vi engang "holdt til". Underlig fornemmelse sådan at komme tilbage, når intet er som før - bortset fra havet og naturen.







Tons-vis af minder vælter frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar