Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 30. maj 2013

I dag er det Tages og min bryllupsdag - 16 år. Derudover er det i dag vores 26 års kærestedag. - Så ja vi blev gift på vores 10 års dag.
Tage kom hjem med denne vidunderlige buket..............................




Lige da han kom hjem kørte en tekniker (eller hvad sådan en nu hedder), som skulle lave vores vaskemaskine, som gik i stykker i lørdags (ja vi har vasketøj i stabler på nuværende tidspunkt). Kun 4 år gammel og kaput (det ville blive alt for dyrt at lave den). Der blev lige bandet 1 times tid. Så i morgen skal vi til Horsens og hente en ny. Så det havde økonomisk set nok været bedre, om jeg ikke havde fået den buket (synes vi har SÅ mange udgifter lige for tiden). Men nu har jeg den, og jeg elsker den. Og jeg elsker min mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar