Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 25. marts 2011

Ja kønt det ser det ikke ud, - men nu har jeg endelig fået sat nogle frø til forspiring.


3 forskellige slags tomater, drueagurker (til syltning), løvemund og gyldenlak.
Jeg såede forresten også lucerne-spirer (tror jeg nok det var), så dem skal jeg huske at ta' ud af skabet og skylle igennem i aften. - Måske man skulle tage nogle billeder de kommende dage............


Fik også lige syet en lillebitte pung.


Laura og jeg er på besøg på skolen hver torsdag og fredag for tiden. Da vi var færdige i dag, kørte vi på posthuset. Jeg fik penge i fødselsdagsgave af min far, og for dem havde jeg bestilt denne skønne taske. Det er planen, at jeg vil bruge den til håndbagage, når Maya og jeg skal til Rhodos i maj.


Med i pakken fra http://www.moana.dk/ fulgte en lækker, gratis læbepomade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar