Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 20. oktober 2011

Jeg har fået/vundet

På flickr har jeg i september været med i en swap (ALFALC - A Little Fabric A Little Chokolate), og i går modtog jeg så min pakke fra Diònaea i Portugal.

Spændende...........

Se lige disse lækkerier


For noget tid siden fik jeg en mail, - jeg havde vundet en giveaway på en amerikansk blog. Temaet var engelsk paper-piecing.
I dag modtog jeg så præmien.
Så nu må vi se, om jeg bli'r "hooked" på det.


Håndsyning er ikke min stærke side, men det skal helt sikkert prøves. Man ved jo aldrig, - det kan jo være, jeg har skjulte talenter...........!!!

1 kommentar:

  1. I have been doing some paper piecing of Hexagons, and I do not cut the hexagon shape out. I just wrap the square around my paper and baste.

    SvarSlet