Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 24. august 2012

Hurtig-strikker......

.......er jeg bestemt ikke. Tværtimod.

Men denne gang er det faktisk gået hurtigt. - Ihvertfald efter min målestok.

Mandag-aften (altså mandag i denne uge) startede jeg på "Tunika med stjerner" (Kit købt hos www.netgarn.dk). Og her til morgen lukkede jeg så halskanten af. Så lige nu er jeg ved at vaske den. Retfærdighedsvis skal det dog nævnes, at jeg mangler at hækle en omgang krebsemasker langs ærmgabene. Ifølge opskriften så skal der også hækles krebsemasker langs halskanten, men det har jeg valgt at droppe, da jeg har ændret lidt. Der skal egentlig strikkes perlestrik forneden og i halskanten. Istedet har jeg strikket 2/2 rib forneden og 1/1 rib i halskanten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar