Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

mandag den 26. november 2012

LONG TIME - NO SEE

Ja, det er da godt nok ved at være længe siden, at jeg har kommet med nyt. Ikke fordi der ikke er sket noget men bare fordi.........................

For ca. 3 uger siden fik jeg en mail om at jeg havde vundet 10 dåser Milicano via Buzzador. I sidste uge modtog jeg præmien. - Ikke 10 dåser men 18!!!!!!!


I morgen skal vi til jule-banko i Freyas klasse, hvor præmierne er sponsorpræmier, + præmier som forældrene har meldt sig til at give. Mit/vores bidrag ta'r udgangspunkt i Milicano-præmien, da vi umuligt kan drikke så meget instant-kaffe. Jeg har lavet 4 præmier, som hver består af 2 hjemmesyede poser/kurve (hver med 1 dåse Milicano i) + en pose med hjemmebagte kokosmakroner.

 
Her er 3 af pakkerne

 
Top-pynt

 
4. kurv



 
Jeg er selv rigtig godt tilfreds med resultatet, - og det er jo godt. Så må vi jo bare håbe, at de som vinder dem også bliver tilfredse.
 
Modtog november-måneds stofpakke den anden dag....................
 

 
 

3 kommentarer:

  1. nej 18 dåser er da vist lige i overkanten

    men det er da nogle vild flotte præmier du har lavet

    SvarSlet
  2. Smart! Så får også flere muligheten til å smake :)

    Takk for at du villee være med i lotteriet mitt, og god tirsdag videre til deg :)

    SvarSlet
  3. Du er bare den mest kreative syd for Limfjorden og nord for Kongeåen. RESPEKT

    SvarSlet