Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 6. februar 2013

For 10 dage siden skrev jeg et kritisk brev til DSB, hvori jeg fortalte om min og datterens oplevelse af DSB. Skrev blandt andet også, at jeg ikke fik pengene retur for udrejsen, fordi datoen var overskredet, da jeg henvendte mig (hvilket var dagen efter at vi skulle have været afsted). Her til morgen var der svar fra dem. Hvis jeg sender togbiletterne retur, så vil damen sørge for at jeg får mine penge retur. JA DET ER SGU DA MEGET FINT. MEN HVEM HEL.... GEMMER GAMLE UBRUGTE TOGBILETTER, SOM MAN HAR FÅET AT VIDE IKKE KAN REFUNDERES? JA JEG SPØ'R BARE!!!!!!!!!!!! - JEG GØR ALTSÅ IKKE. De biletter røg sgu da i skraldespanden sammen med alle de andre rejsepapirer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar