Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 6. november 2013

Nu er det jo snart 2 uger siden, at der var Kreativ Messe i Fredericia, og jeg har slet ikke fået vist mine indkøb. Det må der rådes bod på nu.

 
 
Grene af bladpil/fladpil (prøver om jeg kan få et par små stykker af dem til at slå rod. Under alle omstændigheder så er de sjove til dekorationer)
 
 
Kvæder (jeg har i nogen tid drømt om et pære- eller æblekvædetræ. På ved hjem fra messen kørte jeg ind til Family-Garden og bestilte et. Glæder mig.)

 
Dejlige blade.

 
Plastik som skal bruges til tasker.
 
 
Garn som skal blive til en bluse til mig. Skal dog lige ha' strikket 3 julegave-bluser til tøserne først.

 
Blusen på billedet (den stribede) er jeg gået i gang med.



 




 
2 scrapalbum som skal bruges når jeg engang får lavet fra Freyas konfirmation.
................................
Nedenstående er ikke fra messen.
 



 
En flad pung.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar