Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

mandag den 23. december 2013

Masser af chokolade

Udover en masse lækre arbejdsrelaterede julegaver kom Tage i sidste uge også hjem med en STOR æske chokolader, som han havde vundet i en "gaveleg" på arbejdet. Dagen efter var det så min tur til at hviske et forsigtigt "Yes", da jeg stod oppe i Brugsen og opdagede, at jeg havde vundet en stor æske med chokolader.

Og det fortsætter............. Dog ikke med chokolade men med lækre Derma-produkter. For her til morgen var der en mail fra Sebrina med bloggen http://denormale.com/. Sørme om ikke jeg havde vundet i hendes give-away. Skønt.

Nu vil jeg videre i de sidste jule-krampetrækninger inden roen kan indfinde sig totalt.

Glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar