Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

søndag den 31. maj 2015

I forbindelse med mors-dag var jeg så heldig at vinde hele to konkurrencer på FaceBook - en valgfri behandling hos Akupunkturgården i Haldrup + en behandling til mig selv og en mere hos Gl. Rye Fodterapi.

I torsdags var min svigerinde Sandie og jeg så i Gl. Rye og få ordnet fusserne. Lækkert og meget hyggeligt. Det var "første gang" for os begge. Skønt at gå derfra efter at være blevet nusset om og nu uden hård hud. Udover de vundne/gratis behandlinger havde jeg bestilt, så vi også fik lagt neglelak på. Jeg skal helt sikkert ud til Rikke igen.

Og i går lørdag var jeg ude hos Inge i Haldrup. Man skal kun møde Inge én gang for at kunne se, at her er et helt specielt og godt menneske. Jeg havde valgt at få en DermaOxy-behandling. Super-dejligt at få gjort noget ved ansigtet af et så kompetent menneske som Inge. Jeg fik et par nåle i ørene også. Har bestilt tid, så jeg skal ud til Inge igen om en måned.

Og så fik jeg da forresten en "tillykke-du-har-vundet"-mail fra http://annecathrinebro.dk. Jeg har vundet lækre og smarte tandbørster fra Jordan. Glæder mig til at modtage dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar