Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 11. oktober 2017

4 dejlige præmier


Vundet på FB-siden - Selvforsyningslivet.
Den er meget for "langhåret" for mig, men yngstedatter, som godt kan lide alt om planeter, stjerner etc., synes det lød spændende, så den har hun fået. For god ordens skyld skal nævnes, at hun er 12 år, så ved ikke lige, hvor meget den vil blive brugt.


Vundet på FB-siden - Arla. I brug hver dag.


Vundet på FB-siden - Mayflower Strikkegarn. Fantastisk lækert garn som jeg glæder mig til at strikke af.


Vundet på IG-siden - denblaakrans. Ja, det er baby-produkter, og nej, vi har ikke og skal ikke have flere. Men tænker at det jo er gode produkter bare uden en masse kemi og parfume, og det kan vi andre jo også have godt af at undgå.

1 kommentar:

  1. Dette ser veldig godt... gratulere vinnerne :-)))
    Dette vil være fint å se hva som kommer fra det nydelige garnet.
    Takk for LINK til vakre julevanterne. Gleder meg.
    Jeg kjenner mønster fra Tori. Jeg strikkte KAL Soria Moria vott og Den hemmelige hagen (The secret garden)...
    God helg. Vi har så fint været... nå igjen :-)))
    Hilsen fra Viola

    SvarSlet