Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 4. november 2017

Gevinster


Plakat (Meadow) som jeg vandt på siden www.katrinemork.com. 
Jeg har sat den i en ramme, og så skal min svigersøn have det til sin nye lejligheden i adventsgave.


Fad og termokrus som jeg vandt på Royal Copenhagens side (kan ikke huske om det var via deres FB-side, eller om det var via deres hjemmeside).


Armbånd med charm fra Christina Watches. - Vundet på JP Nielsens Eftf's FB-side.
Ved endnu ikke om jeg selv skal have det, eller om det bliver en ekstra julegave til en eller anden.


Bog vundet på Muusmann 'forlags FB-side


Biletter vundet til håndboldkampen mellem Århus Håndbold og Mors/Thy. 
Vundet på SuperVision Alarmtekniks FB-side.
Jeg inviterede manden med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar