Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 17. september 2010

God-morgen

Ja, endnu er jeg ikke nået dertil, at min blog "kører" med daglige (eller næsten daglige) indlæg, - men måske når jeg dertil engang.............

Men nu vil jeg vise jer nogle bøger, som jeg er meget glad for og bruger flittigt.

Første bog er denne, som jeg har haft i nogle år



Den er simpelthen blevet min "bibel".
 Masser af gode opskrifter (både klassiske og nye), årets sange, traditioner, højtider, små historier og meget mere.
Det er en skøn, anbefalelsesværdig bog.
Engang imellem læser jeg den fra ende til anden - bare fordi den er så go'.
Tak til Anette Eckmann som har skrevet denne "almanak".

De næste 3 bøger har jeg erhvervet mig billigt indenfor de seneste uger.



Jeg anede ik' at de fandtes, indtil jeg fandt nr. 3 i min lokale Fakta-butik, og så gik jagten ind på at finde de andre to.
Det er bøger, som jeg helt sikkert kommer til at bruge meget.

Men apropos køkken-bøger så har jeg en del flere. Også nogle som aldrig bliver brugt, så måske er det ved at være på tide med en oprydning..............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar