Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 21. september 2010

Oldemor-firkanter

I foråret 2010 fik jeg pludselig den idé, at jeg ville lære at hækle oldemor-firkanter. Jeg kunne ikke hækle, så jeg læste bøger, fin-kæmmede internettet og lavede det ene forsøg efter det andet - som alle blev trævlet op. Men efter ca. 14 dage på den måde, så "brød jeg koden". JUBIIIIIIIIIIIIIIIII................... Endnu har jeg ikke nok til det tæppe, som det skal ende med at blive, men der ryger af og til et par lapper i kurven.



Som man måske kan ane, så har jeg valgt IKKE at have et farve-tema (det vil jeg nok ha' næste gang) - bortset fra at de 2 sidste omgange på alle lapperne hækles sorte. Garnet er merciceret bomuld fra Løve (noget som vist udgår og derfor var billigere end ellers), og jeg hækler med dobbelt garn. Når jeg engang har lapper nok, så skal det hækles sammen (det synes jeg bliver pænest fremfor at sy det sammen).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar