Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 2. november 2010

Fruity Flapjacks

Da vi i efterårsferien var i Spektrum Odder for at høre Chris MacDonald, lå der på hver stol en pose indeholdende et stykke "kage". På posen stod der "fruity flapjack". DEN SMAGTE LÆKKERT. Så vel hjemme skrev jeg en mail til caféen i Spektrum Odder og spurgte, om det var muligt at få opskriften. Og her taler vi om super-service. Fik hurtigt en mail retur med opskriften. Tak til køkkenchef Frits Kristensen.

I dag har jeg været ved at afprøve opskriften. Resultatet ligner ikke helt det fra Spektrum, men DET SMAGER!.

2 kommentarer:

  1. Ja, det må en kalle god service!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min forresten. Du lurte på om jeg kan vise hvordan jeg lager sydde hjørner i sminkepungene. Det kan jeg vel klare. Jeg tror jeg har noen bilder liggende som viser hvordan man gjør det. Må bare få tid til å lage et slikt innlegg først.
    Det var noen kjempefine sybokser du har laget! Jeg ser ikke noe feil på dem i alle fall. Nydelige stoffer!

    SvarSlet