Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 26. februar 2011

I dag er det min fødselsdag ...............

HURRA HURRA HURRA. Jeg sikkert mig en gave får, som jeg har ønsket mig i år med.................................
Ikke mere "sang" herfra.


Laura og Tage var til håndbold i dag, og på vej hjem købte de blomster til mig i min yndlings-blomsterbutik - Blomstersmedjen i Stensballe (http://www.blomster-smedjen.dk/).

Vel hjemme fra fodbold (Freya skulle spille 4 kampe i Lindved i dag) fik jeg gaver af tøserne.


Af Laura fik jeg et super-flot kort og en fin ugle-kæde.


Af de to "store" fik jeg to dejligt tykke bøger af Jussi og et skønt kort.

Freya havde også skrevet brev til mig.
Derudover fik jeg 4 gaver fra min "Rokke-fødseldags-gruppe". Forklaring følger.
Jeg er medlem af håndarbejdsforumet "Håndens arbejde", som findes på http://www.rokken.dk/.
En FANTASTISK side som kun kan anbefales til alle håndarbejds-udøvere. Nå men derinde er jeg altså medlem af en fødselsdagsgruppe på 10 medlemmer. Det vil sige ,at man sender 9 gaver i løbet af året, og selv får 9 til sin fødselsdag. 4 af gaverne til mig nåede frem i tide - resten dukker nok op i næste uge. Men nu skal I bare se de flotte gaver, som jeg fik i dag.



 Tusind, tusind tak.

3 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurrrra for deg. Grattis med dagen din og de 41 år. Er det ikke fantastisk å bli eldre. Jeg er så indelig glad for hvert år jeg får.
    Litt flere rynker for hvert år, men jeg kaller de kjærlighetsrynker jeg.
    Kos deg masse på dagen din.
    Mange knus fra Sissel.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen - dejlige gaver du har fået..

    SvarSlet
  3. Hej søde ven. En forsinket men bestemt velment hilsen til din fødselsdag. Jeg glæder mig hver dag over at se hvad du nu har fundet på. Og jeg kan bare gentage mig selv - du er en fantastisk, kreativ og skøn - skøn quinde. RESPEKT!

    SvarSlet