Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 19. februar 2011

I går kørte pigerne og jeg i Bryggen i Vejle. Vi havde nogle hyggelige timer, hvor pigerne blev forkælet lidt. Mit formål med at ta' i Bryggen var hovedsagligt at komme i Panduro og købe Tilda-stoffer i fat-quarters. MEN udvalget lod meget tilbage at ønske!!! Tror der var 3 forskellige slags Tilda-stoffer i bunken af fat-quarters. ØV ØV og 3 gange ØV. Nå men så måtte jeg jo gi' mig selv noget andet.................



.......... dejlige ting javist men havde jo drømt om en hel bunke fat-quarters også. Mon jeg kan finde ud af at køre i Panduro i Århus?

I dag har Tage, Freya, Laura og jeg været på "Det Blå Marked" i Låsby.
Jeg tror ikke Tage og jeg har været der efter, at vi har fået børn.
Lidt kom med hjem............


 Tror de vil være flotte fx. i en påskedekoration ude på trappen. Og siden et "skjult" sted i haven.

Ham her kræver nok en forklaring. Det er jo Rudolf, og grunden til at han skulle med hjem, er at jeg har en magen til i forvejen. Den fik jeg tilbage i starten af 70'erne (jeg er selv en årgang '70) af en af min mors arbejdskammerater. Siden har den fulgt mig i alle årene, og jeg bliver glad hver år til jul, når jeg sætter ham frem. Freya fandt den "nye" og meget fine/uslidte/rene Rudolf i en kurv med bamser. Tak Freya. Nu glæder jeg mig til at introducere min gamle Rudolf for den nye Rudolf - men først til jul.

1 kommentar:

  1. Det høres ut til at dere har hatt en hærlig tur. Mange flotte bilder.
    Ha en strålende søndag.

    SvarSlet