Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 1. juni 2011

Hvorfor har jeg aldrig fået lært at .........

BEGRÆNSE mig????????????

Kørte op til min far i dag, men han var på vej ud af døren sammen med sin gode ven Villy. De kører til Them ca. hver 14. dag og køber ost. Nå men efter et besøg på kirkegården kører jeg så videre mod Stensballe. I gårsdagens ugeblad var der en  reklame fra SuperBrugsen - SunLolly-is til 10,- kr./pakke. Så her røg der 14 pakker i kurven. Så kan solen bare komme frem.

Derfra videre til Family-Garden på Vega-vej. Havde nemlig også set en reklame derfra - spanske margueritter til 10,- kr./stk. Og her gik det for alvor "galt". Ih altså hvor jeg elsker planteskoler!!

2 hænge-petunier

 14 spanske margueritter
 1 skoleagurk + 1 salatagurk (uden koli-bakterier - forhåbentlig)
Lidt frø til at efterså med i de "huller" som er i urtehaven

10 spanske margueritter

Willestrup-rose (som Tage skal ha' i fars-dags-gave)

Willestrup-rosens etiket

Chili og snackpeber

Veronica spicata - ærenpris

10 spanske margueritter

Endnu en ærenpris

Duftpelargonium "Denticulatum"

Den havde ingen etiket på og personalet kendte ikke dens navn. Så jeg "googlede" den (er jo lidt af en "navne-freak") og fandt ud af, at det er en Pelargonium Graveolens "Bontrosai".

Duftpelargonium "Old Spice" 

Duftpelargonium "Odoratissimum"

Duftpelargonium "Citronella"

Duftpelargonium "Prince Rupert"

Duftpelargonium "Crispum Minor"

Torento

Concolor Lace



2 kommentarer:

  1. uha, jeg kan godt se det var noget af en høst du der fik med hjem. :O)

    Men det pynter jo i haven.....

    SvarSlet
  2. Enig - planteskoler er en go' opfindelse ♥♥
    og vi skal jo købe noget for de stadig er der ;0)

    SvarSlet