Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 7. juni 2011

I lørdags var det Tages fødselsdag, og som altid var der skønt vejr. Så vi nød dagen sammen med min far. Eftermiddagskaffe og grill på terassen. En helt igennem dejlig dag.


Jeg havde lavet hjemmelavet citronmåne efter Mette Blomsterbergs opskrift.
Bortset fra navnet så har den intet tilfælles med den frygtelige udgave, som kan købes.


Den dag sprang årets første rose også ud i vores have.
Billedet er dog først taget i dag, så den har været kønnere.



I går fulgte oldemors rose så efter. Den glæder jeg mig til hvert år. Det er en aflæggere af en rose, som min mormor havde.



Gårdbedet - uha hvor der trænger til at blive luget.................


Det er bedet med georginer, som man kan skimte i baggrunden.


Dejligt at kunne frådse i sådanne skønheder.

1 kommentar:

  1. Hej Pia - det ser ud som om du har en rigtig dejlig have - jeg er selv havenørd, som du - og kunne kun nikke genkende til dine indkøb på planteskole
    Mange hilsner
    Rikke / dengulemakron.blogspot.com

    SvarSlet