Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

søndag den 17. juli 2011

Måske spø'r du dig selv om jeg mon er rejst på ferie, siden der ingen indlæg har været i nogen tid. Men jeg kan sige, at intet kan være længere fra virkeligheden. Nej ingen rejse. Men manden min har nu haft ferie i en uge, og så har jeg ikke lige villet sidde ved computeren. Men hvad bød den forgangne uge så på?

Jo mandag havde vi besøg af vores niece Nadia, og senere kom hendes forældre og lillesøster Merle til aftensmads-pizza.

Tirsdag fyldte Laura 6 år, så da fejrede vi hende, - og morfar var herovre til eftermiddagskaffe.

Onsdag skulle jeg til tandlæge (det er længe siden sidst, - og jeg holder det hemmeligt for jer, HVOR længe siden det er!!!) - en gammel fyldning havde slået revner og måtte skiftes.

Torsdag - kan ikke lige huske torsdag.

Fredag hentede vi min bil, som stod oppe hos min far, - derefter kørte vi ud at handle og havde far med, - og senere endnu kørte far og jeg ud og købte en ny Stressless-stol til ham.

Lørdag (det var i går) havde vi besøg af et par fastre, en onkel og to niecer/kusiner - vi fejrede endnu engang Lauras fødselsdag. Da gæsterne var kørt, kørte jeg Tage til vagtlægen.

I dag søndag er vi egentlig inviteret til aftensmad og overnatning hos Tages søster og svoger, - men tvivler på det bli'r til noget, for Tage har store smerter.

Så fik jeg vist i store træk opdateret min blog. Ha' det skønt.

1 kommentar:

  1. Både en god og skidt uge. Håber snart Tage er frisk igen

    SvarSlet