Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 20. januar 2012

Igen

Som fortalt i sidste indlæg så har jeg vundet i endnu en give-away - nemlig hos http://kisserlaptern.blogspot.com/.

I går kom gaven så.................


Se lige her en smart måde at lave en kuvert på - 2 stykker papir zig-zaget sammen. Genialt!



Super-flot pose som jeg er meget glad for. Tak Kirsten.



Forleden fik jeg gjort dette indkøbsnet færdigt. Det er (hvilket vist er tydeligt for enhver) syet af små og store rester.


I går havde jeg gang i bageriet. Fik dog kun taget billede af disse lækre pistaciehorn. Uha de var gode!


I dag skal Laura hos fødselsdag. Jeg syr altid en gavepose, som den egentlige gave så kommer ned i. Og som man kan se, så er det Sille som fylder år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar