Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 12. juni 2012

Jeg var i Bilka i går og var heldig at finde denne bog...........


........... til kun 75,- kr.

Nu må vi se, om jeg i fremtiden kan være heldig at finde de 3 andre bøger, som hun har skrevet, til samme pris!!!!!!

I dag har jeg syet en ny pude (er ved at lave en magen til så vi får to ens) blandt andet af en dug, som jeg fandt på et marked.

Bagsiden kunne godt være bedre, - lukningen som jeg valgte gaber lidt, - så den får I ikke at se.


3 kommentarer:

  1. Hvor er din pude altså bare flot..

    og lækkert med et bogskub, billige sager det kan vi lide :-)

    SvarSlet
  2. Nydelig pute! Hvis du ønsker å sy glidelås i bunnen er det veldig enkelt. Jeg har laget en syveiledning på det.
    Kjempekoselig å se at jeg ligger i blogglisten din. Jeg skal se litt nærmere på denne fine bloggen! :)
    Ha en god helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlet
  3. Hej Lisa
    Tak for din hilsen. Grunden til at jeg valgte en lidt "alternativ" lukning istedet for lynlås, var at jeg ikke havde nogen lynlåse som passede i farve, og jeg kunne ikke lige vente med at få den syet færdig. Det med lynlås skal man ikke være bange for.

    SvarSlet