Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 21. juni 2012

Sommerferie

Ja så har ældste-datteren sommerferie. Hun var oppe i det sidste fag i dag - mundtlig engelsk - og scorede et 10-tal. Så mor her ventede med blomster-buket til hende.



Mellemste-datter er med klassen til Danfoss-Universe i dag og ventes først hjem ved 19-tiden.

Mindste-datter og jeg hoppede på jernhestene og cyklede ud i det blå med det for øje at få hyldeblomster i hus. Det lykkedes også, så nu skal hyldenaden bare stå og trække 4-5 døgn i køleskabet. På vores tur blev vi overhalet af en tidligere kollega, som jeg ikke har set i mange år. Pudsigt. Næsten hjemme mødte vi fantastiske Bodil, som simpelthen er et livsstykke uden lige. Da jeg nævnte, at vi havde været ude og plukke hyldeblomster, spørger hun, om jeg skal bruge flere. Ja jeg har da planer om at lave 1-2 portioner mere. Så siger hun, at der står hyldebuske omme bag deres stald, dem kan jeg bare ta'. Så i morgen eller lørdag vil jeg iføre mig støvler og lange bukser (der er nemlig lige nogle heftige brændenælder som skal forceres først) og køre ind til Bodil.

Apropos lørdag så skal Maya til DM i Beach-Håndbold. Ja ja.........

2 kommentarer:

  1. Beautiful bouquet! Congratulations to your girls on their accomplishments.

    SvarSlet
  2. tillykke med din datters flotte 10 tal sejt gået :-) og vi skal også have plukket hyldeblomster iår...

    SvarSlet