Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

mandag den 10. september 2012

Fredag - Lørdag - Søndag

Fredag kørte jeg til Viborg, da jeg havde sendt ungerne i skole. Målet var selvfølgelig Husflid-messen. Jeg tilbragte nogle dejlige timer på messen og fik handlet en del. Overalt mødte man dejlige, glade mennesker som havde glædet sig (ligesom man selv havde) til at komme til messen.

 
Vi overvejer at blive bi-ejere fra næste sæson så godt med lidt læsestof om emnet.
Købte også 3 glas lækker honning.
 
 
 
Fra Mosters Stoffer - 3 fatquarters + et gratis magasin (tak).
 




 
1 fat-quarter fra Hobbygården

 
Aner ikke hvor jeg købte disse stoffer, men de skal sættes sammen med 2 af stofferne fra Mosters Stoffer.
 
 
Masser af lækkerier fra Postgården. - De 3 ovenstående fatquarters + 3 paneler med påklædningsdukker (Postgården havde lavet en vidunderlig "bog" med dukkerne, - den skal jeg i gang med) + 1 stort panel med skønne damer.
 



 
 
Kan ikke huske navnet på standen hvor jeg fandt ruller til 25,- kr. stykket.
Nedenunder har jeg fotograferet indholdet af alle rullerne.










 
 
 








 
Ja det var så fredag.
 
Lørdag skulle vi (ikke Maya da hun skulle spille kvalifikationskampe) med Tages arbejde til Ree Park i Ebeltoft. Vi har været der 2 gange før, men det er ca. 14 år siden og altså før det blev til Ree Park. Dengang var det et super-godt sted på alle måder. Bevares dyrene har det stadigvæk godt - ingen tvivl om det. Men det er ikke et sted, vi har lyst til at komme igen.
Så ved halv-tre-tiden kørte vi derfra og fortsatte op til min bror og svigerinde, som bor på det nordlige Djursland. - De er ved at bygge hus, og vi havde lovet at lægge fliser.
 
Søndag over middag vendte vi så snuden hjemad. Jeg plukkede brombær og hindbær og lavede en omgang dejlig marmelade.
 
Nu venter en ny, travl uge.
 
 


1 kommentar:

  1. ej sikken en masse dejlige stoffer du har fået med hjem er jo næsten slet ikke misundelig på, at du har været på messe jeg ville også så gerne have været afsted, men jeg må vente til oktober på den messe der er der...

    SvarSlet