Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 12. september 2012

Ny Give-away - OPDATERING (LÆS DET MED RØD SKRIFT)

Minder lige om min give-away http://herframinverdengaer.blogspot.dk/2012/08/sa-er-det-blevet-tid.html, hvor vinderen trækkes på fredag.

Nu skyder jeg en ny give-away i gang. Jeg er tilmeldt Buzzador, hvilket vil sige, at jeg modtager en produkt-pakke med produkter, som jeg selv skal afprøve/teste + produkter til uddeling (hvor modtagerne afprøve/tester og efterfølgende kort og anonymt svarer på et par spørgsmål via et link. - Helt ufarligt.
Produktet denne gang er fra AirWick og består af en lille vase (med duft-væske), hvori der stikkes op til 6 træpinde, - jo flere pinde des kraftigere bliver duften.

Jeg udlodder 5 vaser og her gælder først-til-mølle-princippet. Altså.....de første 5 som lægger en kommentar herunder sender jeg en AirWick-vase til.

 
Kunne du selv tænke dig at blive Buzzador, så gå ind på denne side - http://www.buzzador.com/dk - og læs mere.

Hvis du ønsker den sidste prøve, så skriv en kommentar her SENEST fredag d. 14. september 2012 kl. 12.00!!!!!!!!!!!!

9 kommentarer:

  1. ja tak det vil jeg da gerne prøve :)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  2. Heyyy den vil jeg da helt sikkert gerne afprøve ;-D

    SvarSlet
  3. Hej Pia. Kender produktet og elsker det. Jeg vil blive rigtig glad for lidt duft til entreen. Go' weekend.
    Knus Jette

    SvarSlet
  4. Hej Pia, det lyder spændende jeg vil da frygtelig gerne modtage en pakke fra dig.
    sblomst@hotmail.com
    Susanne

    SvarSlet
  5. Hej Pia.... Jeg vil da også gerne prøve.... :o)

    HIlsner fra

    Liselotte

    www.familiengelefffonnesbech.dk
    liselotteodense@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Give-awayen sluttede (som det står med rødt) d. 14. klokken 12.00, - du kom 5 kvarter for sent. Desværre.

      Slet
  6. Hej Pia

    Jeg vil da lige sige tak for min lille duft-vase... jeg er begejstret ;-D

    Jeg er meget duft-følsom, så jeg var lidt i tvivl, om det var noget for mig, men en enkelt pind kan jeg godt klare... og seriøst... den dufter fantastisk.

    -Pia

    SvarSlet
  7. Hej Pia
    Først vil jeg lige sige tak for duftvasen, jeg startede med at sætte 2 pinde i, og jeg må sige at der bredte sig en lidt kraftig duft, så efter st have flyttet den rundt i stuen og gangen har jeg taget de 2 pinde op og sat i et glas, så de står nu og damper af, så har jeg sat Vita Wrap på selve vasen, så jeg om nogle dage igen kan få duften af rent vasketøj til at brede sig i huset.
    Susanne

    SvarSlet