Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 25. oktober 2012

Jeg har tit tænkt på, at jeg godt kunne tænke mig at se/høre en opera - bare én gang i mit liv. For noget tit siden så jeg så pludselig, at Den Kongelig Opear ville komme til Horsens og opføre en kammerudgave af Carmen. Wauw. Manden ville godt være til at "gøre forsøget", så billetter blev bestilt.
I går aftes drog vi så afsted. Status: Vi nød musikken, som jo er fantastisk, men var ikke "blæst væk" af begejstring. - Ikke på grund af opera-genren men måske havde jeg bare forestillet mig noget mere storslået (kulisser, kostumer etc.). Men nu var det jo en kammerudgave, så drømmer stadig om at se/høre en "rigtig" udgave (gerne Carmen igen).


Jeg strikker sokker (julegave) af Mor Åse-garn. Har foreløbig fået strikket 2 par.

 
Jeg har lige modtaget en bogpakke fra Saxo. Ved godt det er "lidt" fråds men hold da op hvor er jeg glad for dem allesammen. Glæder mig vildt til at "forsvinde ind i bøgerne".
 
 
Sif Orellana-bøger (har i forvejen "Rollinger og Roulader")

 
Mette Blomsterberg-bøger (har i forvejen "Forelsket i Det Søde Liv" og  "Søde Sager" og "Politikkens bog om Desserter")

 
Min stevia gik til i løbet af sommeren - må på udkig efter en ny.
 
..................................
 
Er i gang med at shine dette lille skab op. - Skal være en julegave!!


 

2 kommentarer:

  1. Kiggede lige forbi... Superhyggeligt, efterårsindlæg!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Du må til København og opleve opera på Operaen!
    Min søn synger i Det Danske Drengekor og skal være med i Carmen.
    Han har været med i 2 andre forestillinger derinde og han er helt solgt!! Tænk en gut på 11 der bare syntes det er top at stå på den store scene!
    Takken til os er et par billet til generalprøve. Jubii vi glæder os.

    SvarSlet