Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 26. oktober 2012

Kreativ Messe i Fredericia

I dag har jeg tilbragt dagen i Fredericia - til Kreativ Messe.
Det er ved at være et par år siden, jeg sidst har været afsted, så det var skønt at være der igen.
Kan ikke lade være med at sammenligne messen med den i Viborg. Begge messer er et bombardement af indtryk, fristelser og gode ideer, og hvert sted har sine fordele og ulemper, når man holder dem op imod hinanden. Begge steder gør hver enkelt udstiller et kæmpe arbejde for at gøre nettop deres stand flot og fristende. Og alle udstillere vil hellere end gerne dele ud af erfaringer og gode råd. Messen i Fredericia er bedre end den i Viborg, når det drejer sig om "situationen" omkring betaling og indgang (mange flere kasser og man kan komme ind i tørvejr og varme istedet for at stå udenfor og vente). Messen i Viborg er derimod bedre end den i Fredericia, når det drejer sig om "bespisning". I Viborg kan man betale et rimeligt beløb og derefter spise alt det man orker fra en dejlig buffet. I Fredericia er maden mildest talt ikke værd at snakke om (og det foregår på paptallerkner med plastikbestik). - Nå det var bare min mening. Nu til det lidt mere spændende, nemlig hvad der kom med hjem i posen (poserne!!!).

 
Uha hvor jeg glæder mig til at læse alle de her kataloger og magasiner.

 
Er man så lige glad og heldig.
Siden jeg for en måneds tid siden lånte bogen "Magiske Måneder" på biblioteket, har jeg været klar over at den bog kan jeg bare ikke "leve uden". Overvejede længe om jeg bare skulle købe den, men blev så enig med mig selv om, at jeg ville ønske mig den til jul.
MEN pludselig opdager jeg bogen på en stand, som viser sig at være Helles stand. Og der solgte de bogen til 250,- så ...................

 
Og så gik jeg så videre rundt på messen, - glad fordi bogen nu var min.
Men så gik jeg og fortrød, at jeg ikke havde spurgt, om Helle ville skrive i min bog.
Så tilbage og spørge pænt.
Tusind tak Helle.

 
Fra Bankegaarden.

 
Fra Butik Himmelblå

 
Fra Bøgelund Patchwork

 
Fra Postgården

 
Fra Pelunika

 
Fra Mosters Stoffer

 
Kort hvor jeg vist skal ind på deres hjemmesider og kigge
 

6 kommentarer:

  1. ej - der ville jeg virkelig gerne ha været .. næste gang måske - og sikke en samme herlig ting!
    x
    Margit fra Creative Tail

    SvarSlet
  2. uha skal en tur derover på søndag og ih hvor jeg glæder mig har aldrig være på sådanne en messe før.... sikke nogle lækre sager du har fået købt:-) ha dejlig weekend.

    SvarSlet
  3. har også været afsted landede herhjemme igen ved halv 9 tiden og er total bombet af nye indtryk og oplevelser.

    Og ja er fuldtstændig enig med dig i at maden da absolut ikke var noget at snakke særligt godt om, og hvad søren var det dog for nogle priser det var jo fuldstændig vanvittigt hvad det kostede for engang papmad... næste gang tager jeg madpakken med. Ærgeligt at jeg ikke lige stødte på dig så vi kunne hilse på hinanden, men jeg er ikke god til at opdage andre på sådanne en messe, er alt for optaget af at gramse og glo på det hele :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kom bare lige forbi.
    Hvor er det fine ting du har fået købt.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  5. Härliga tyger du har hittat!
    Mässor är alltid roligt att gå på, brukar hitta mycket som vill med mig hem :)
    Annika

    SvarSlet
  6. Hei høpp!

    Så gøy på messe:)

    Masse lykke til på min give away:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlet