Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 8. marts 2013

Tankestreg

For snart lang tid siden blev jeg færdig med denne "Tankestreg" til Laura.


Og for endnu længere tid siden vandt jeg det garn, som underdelen er strikket i. Det gjorde jeg i en giveaway på Marions blog.

Grunden til at jeg først viser den frem nu, er at jeg egentlig ikke troede jeg var færdig med den! Forklaring: Det var min mening, at jeg ville hækle nogle små blomster og "strø" dem ud over kjolen/tunikaen, men nu er jeg kommet i tvivl. Måske bliver det for meget, når nu der i forvejen er så mange farver.

Hvad synes du?

5 kommentarer:

  1. Kjolen er rigtig fin som den er nu, efter min mening

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare blevet fin ;-) synes du skal strø små hæklede blomster ud over den, det ville blive så fedt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg syntes også den er fin som den er

    God weekend

    SvarSlet
  4. Jeg synes heller ikke, det er nødvendigt med blomsterne. Den er fin som den er :)

    SvarSlet
  5. Denne kjolen var helt fantastisk! Har du link til oppskriften? ELler finnes den kun i papirform? Hadde vært kjempefint om du kunne fortelle meg hvordan jeg kunne få tak i denne:) Kjekt å komme innom en ny spennende blogg og:)

    SvarSlet