Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 9. september 2011

9. september ........ it's time for a GIVE-AWAY!!!!

I dag er det 1 år siden, at jeg blev "indbygger i Blog-land". Jeg er i dag selv fast læser af mange skønne og inspirerende blogs. I det år der er gået, har jeg deltaget i mange give-aways, og har da også vundet i 2. Så nu tænker jeg, at det vist er på tide, at jeg gør gengæld. - Derfor sætter jeg nu gang i en give-away her på bloggen. Nu sidder du måske og tænker "ja ja det er meget godt, men hvor er billedet af præmien?". Beklager billedet eksisterer endnu ikke. Præmien er delvis færdig. - Den eneste ledetråd du får er, at det er en hjemme-syet præmie. Så tør du ta' chancen selvom gevinsten er ukendt/uset??????? Ja det er helt op til dig. Men hvis du vil være med, så læg en kommentar herunder, så deltager du i trækningen, som finder sted om en uge - nemlig fredag-morgen d. 16. september 2011.


10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med blogen, jeg tør god ta chancen. ha en rigtig dejlig weekend. klem

    SvarSlet
  2. uhhh den vil jeg altså gerne vinde ;-) alt hvad du syer er jo fantastisk :-) så det vil jeg glæde mig til at deltage i :-)

    SvarSlet
  3. hej Pia
    stort tillykke med det første år :o)
    Om jeg tør ..så er det jo bare det mere spændende ...
    glæder mig til om en uge :o)
    kram♥

    SvarSlet
  4. Hei Pia,
    Klart jeg tar sjansen, usett gjør jo alt mye mere spennende :o)

    SvarSlet
  5. I can't wait to see what you are making. I'm sure it will be great.

    SvarSlet
  6. En ting fra dine dygtige hænder kan kun være god. Jeg vil glæde mig.... Kom nu venter spændt på lidt flere ledetråde

    SvarSlet
  7. uh ja selvfølgelig vil jeg gerne være med i lodtrækningen- venter spændt på at se hvad du har syet :-)

    SvarSlet
  8. Hei! Jeg blir med! Det er spennende med give-aways. :o)

    SvarSlet
  9. Tillykke med det første år.
    Jeg vil da rigitig gerne være med.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  10. Hei...Fant deg på min vei i blogglandia. har sett litt på alt det fine du lager.GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRSDAGEN DIN...HURRA HURRA HURRA =) =)

    SvarSlet