Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 3. april 2012

Færdig-gjort ............ endelig

Den blå "kurv" har i nogen tid ventet på, at jeg skulle få et "kald". Det fik jeg så for et par dage siden. Det som manglede var en form for lukning, da jeg syntes selve "kurven" var blevet lige rigelig stor.



Den røde "pose" skal være erstatning for alle de plastikposer, der bruges her i huset. De store tøser vil ikke ha' deres skolemad i en madkasse, istedet bruger de/vi plastikposer. Nu vil jeg istedet sy nogle af disse "poser" (som er foret med voksdug) i forskellige størrelser. De er da også pænere at se på end plastikposer, - synes moderen ihvertfald. - Nu må vi se hvad tøserne siger.


4 kommentarer:

  1. Those are wonderful. I hope they like them. They will brighten up their lunches for sure.

    SvarSlet
  2. Hej Pia,
    det er helt sikkert én af de flotteste "madkasser" jeg har set, jeg tror at pigerne blive glade for dem ☺
    Kurven er også fin og din lukning er praktisk.
    Bente

    SvarSlet
  3. Jeg kom bare lige forbi.
    Hvor er du kreativ. De ser godt ud.
    Tak for kigget.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
  4. Pigerne må da være helt enig i at de er flotte

    God påske

    SvarSlet