Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 17. april 2012

Georginer - Dahlia

Jeg har måttet acceptere - eller i hvertfald se i øjnene - at alle (og det var mange!) mine overvintrende georginer/dahlia er gået til. ØV ØV og tre gange ØV.

I et tidligere indlæg viste jeg årets ny-erhvervede knolde (der skal nemlig lidt nye til hvert år synes jeg). Men da de nu er de eneste, jeg tilsyneladende får i år, ja så kørte jeg på planteskole i går og fandt heldigvis lidt flere. JEG VIL NEMLIG IKKE GÅ NED PÅ AT HA' FOR FÅ GEORGINER, - har nemlig en plan med dem i år.

Håber dog stadig at finde flere (som jeg kan li').


Nu er de alle pottede og kan så bare vokse sig klar til at komme i jorden og starte deres blomsterpragt.

2 kommentarer:

  1. Hej Pia.
    Æv hvor træls - tror da måske du har samlet på disse i rigtig mange år.
    Håber alt er vel hos jer!
    Knus Jette

    SvarSlet
  2. Så skønt med georginer.
    De er på en måde så overbevisende...sjove...finurlige...tanteagtige...fine...
    og så på en tynd stilk. Jo, det er blomster!!!

    Glædelig tirsdag.
    Kirsten

    SvarSlet