Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 2. oktober 2010

Dagen i går

I går forsøgte jeg ca. en million gange at lægge billede ind af en flot græskar-lygte-mand, som Freya havde lavet dagen før hos en kammerat - uden held. Tilsyneladende kan det stadigvæk ikke lade sig gøre. Men så må I jo nøjes med det skrevne ord.

I forgårs - "STORE-KØRE-DAG" you know - var Freya med Nikita hjemme. Jeg har endnu ikke set de store græskar i butikkerne, men det havde Dorthe, så de to piger havde skåret flotte lygte-mænd.
Og mens vi er ved den dag, så lykkedes det mig faktisk at presse et butiksbesøg ind i mit køre-program. Butikken var en lokal garn-/stofforretning, som fristede med gode tilbud. Det ville jeg også gerne vise jer, men nej - "serveren afviste" (hva' det så skal betyde.......). Men altså der kom 5 "Clover"-produkter (to blomsterskabeloner, to yo-yo makers og en sløjfeskabelon), 4 nøgler sort bomuldsgarn (til mit oldemors-tæppe) og 2 andre fed garn (som skal bruges til en "Rokke-fødselsdags-ven") i kurven.

ØV AT JEG IKKE KAN VISE DET HELE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar