Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 9. oktober 2010

Øv øv og 3 gange øv

Jeg er tæt på at få et hysterisk anfald, så er I advaret.
Jeg har en Pfaff Creative 2124 broderisymaskine. Til den har jeg et broderiprogram til min computer og derudover har jeg en creative smart card station (til at overføre broderier fra computeren til et kort, som så sættes i broderisymaskinen).
På grund af ny computer skal det hele nu installeres påny. Det burde jo ikke gi' problemer - men JO!!! Computeren mangler en driver for at etablere forbindelse mellem computeren og kortlæseren. Driveren ligger på en CD - MEN COMPUTEREN FINDER DEN IKKE. Det er her hysteriet, vreden, temperamentet og næsten også tårer sætter ind.
Har forsøgt at afinstallere hele l..... og installere det igen - uden held. Men jeg forsøger nok igen i morgen, når jeg er "faldet ned" igen.
Gode råd modtages med kys-hånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar