Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

søndag den 24. oktober 2010

News from here

I går lørdag var Laura til sit første håndboldstævne og spillede 2 kampe. Der er sandsynligvis ikke andre end forældre og trænere som kan begejstres over håndbold i denne aldersklasse (her taler vi begynder-mikro). Tilgengæld føler man sig meget stolt over sit "afkom", og så smiler man meget, fordi de alle er så søde og umiddelbare. Har de lyst til at danse lidt, - ja så gør de det!


I dag har vi haft cafeteria-tjans i Mayas og Lauras håndboldklub i 4 (!!!) timer. Det var lang tid (fra kl. 8.30 til 12.30), men det gik nu fint.
På vej hjem var vi lige et smut i Fakta (det er jo skoledag igen i morgen, så nu skal der igen tænkes i madpakker), og se hvad jeg fandt..............


........... skønne dåser. Jeg havde godt læst om disse dåser i en eller anden blog for noget tid siden, men havde glemt alt om dem igen. - Indtil de pludselig stod der så ensomme og tiggede om at komme med mig hjem. Hm!
Stofpakkerne har Fakta også haft før, hvor jeg har tænkt at de var for små. Men denne gang fik de mig overtalt. Hm igen!

Her på matriklen har vi meget imod min vilje 2 katte. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg ikke bryder mig om katte, men vi er nødt til at ha' dem til at ta' mus og rotter ovre i stalden. Udover vores egne har vi nu også en 3. kat (stor killing). Vi ved ikke hvor den kommer fra, og vi kan ikke slippe af med den så...................
Vel hjemme fra Fakta og sportshal begynder jeg at tømme bilen og ser så dette.


Man kan jo ik' kalde det "kat på et varmt blik-tag".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar