Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 27. oktober 2010

Juletræer

Ja jeg ved godt, at nogle mennesker er ved at dåne, når de hører ordet "jul" på dette tidspunkt, så hvis I hører til dem så stop bare her! Mig gør det ikke noget, - man kan jo selv sortere i inputene (og man har dejlig lang tid til at glæde sig i og forberede. Der er ikke noget som forventningens glæde.

Nå men for at komme til sagen, så er jeg af den mening, at der skal lidt nyt julepynt til hvert år. Det betyder  godt nok at mængden af julekasser på loftet vokser, for jeg smider helst ikke noget ud, og glæder mig hvert år til at gense de skønne ting og sager. Alt har jo en historie.

I går købte jeg så det nye til dette års jul. Jeg si'r jer de var flotte i går-aftes med fyrfadslys indeni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar