Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

søndag den 5. december 2010

Intet nyt er godt nyt

Det er ik' fordi vi ik' har fået lavet noget de seneste par dage, jeg har bare ik' fået taget mig sammen til lige at skrive herinde. Men denne uge blev ugen hvor de 2 store kun kom i skole 1 dag. Derimod fik vi som tidligere nævnt lavet bolsjer, kagehuse og hygget. I fredags fik jeg lavet dejen til brunkager, så nu ligger rullerne i køleskabet, mens smagen af krydderierne udvikler sig. Ellers har jeg været i gang i sy-rummet - har et par julegaver som skal laves. Og har også gang i et par hjemmestrikkede strømper, som skal lægges ved en julegave. Og så har jeg syet lidt mere til Lauras Mille-bamse (det skal bruges som 4. adventsgave)............

 Underbukser
 Badekåbe
Jakke

I går kom disse dejlige stoffer fra http://www.stofpakken.dk/ med posten. Det er november-månedes stofpakke.


Tage og Freya er lige kørt. Freya skal til fodboldstævne. De skal spille første kamp (ud af mindst 4) klokken 16.50.
.............
Så blev jeg lige afbrudt - Maya skulle hentes. Hun har været i Dybbøl og spille håndbold. Det blev til en sejr, så nu er holdet sikker på at en plads i 1. division efter jul. Flot!


1 kommentar:

  1. Hvor har du da haft travlt. Jeg er helt vild med de ting du har lavet til bamsen

    SvarSlet