Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 17. december 2010

Status

Hvad har jeg styr på nu? Småkagerne er bagt (brunkager, fedtebrød og vaniljekranse), rullepølsen lavet, pakkespilsgaverne er i hus og pakket ind, alle julegaverne er købt/lavet (på nær den til Tage - her er jeg på bar bund). Jeg er lige blevet færdig med gaven til Nadia min niece. De kommer på søndag og bytter gaver, så jeg kunne jo ikke blive ved med at udsætte det.



2 par bukser og 2 spencere/kjoler til Nadia

1 kommentar:

  1. Så utrolig flink du har vært. Deilig å være ferdig med gaver og ikke minst få byttet de bort. Masse lekkert du lager...
    Her skal vi bake boller med vaniljekrem i...De blir IKKE gamle på benken. Kjenner jeg alle i huset rett, så er de spist opp på kort tid :-))
    Nå er det siste julehelg og vi skal bare kose oss hjemme.
    Ha en hærlig førjulshelg.
    Juleklem fra Sissel.

    SvarSlet