Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 7. december 2010

Min præmie er kommet

Sidst i november vandt jeg jo i en give-away på http://lappeklipp.blogspot.com/. I dag nåede pakken så frem helt fra Finland, og jeg blev IKKE skuffet - se bare her............

 Uha det er spændende (jeg har gemt det fine tekstil-bånd)
 Jeg elsker at få en kort-hilsen
 Min flotte taske (nede i den lå en lækker plade chokolade)
 Fine, fine detaljer
Dejlige lommer og en karabinhage til at hænge nøglerne i (som jo ellers aldrig er til at finde)

Jeg kommer helt sikkert til at bruge min nye taske rigtig, rigtig meget - tusind tak Lilian.

4 kommentarer:

  1. tillykke med præmien :)
    den er godt nok flot :).....
    kjh♥

    SvarSlet
  2. hej Pia

    tak for kommentar om mit alfabet stof... :)
    hvis du ønsker er der da råd for at få ét....
    jeg kan købe for dig eller du kan ringe til Heidi i butikken og hun sender :)
    kjh♥

    SvarSlet
  3. hej Pia

    mener mtr. prisen er 159kr. alfabetet mler ca 6ocm
    kjh

    SvarSlet
  4. Så flott veske.
    Jeg var også så heldig å vinne veske derfra og den er av tipp topp kvalitet. Håper du fårlike mye glede av din veske som jeg har av min.
    Ha en happy lucia-dag.
    Klemz fra Sissel

    SvarSlet