Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

mandag den 13. december 2010

Jeg kan godt mærke, at jeg "hænger lidt i bremserne" for tiden hvad angår blog-indlæg, så nu kommer en hurtig opdatering.
I fredags var jeg i den grad "nede". Syntes overhovedet ikke at jeg havde styr på noget som helst i forbindelse med julen. Derudover var begge mine forældre sengeliggende, hvilket gjorde at jeg også måtte ta' mig lidt af dem. Så da Tage kom hjem fra arbejde, så var jeg ikke helt munter. Efter en kop kaffe og en lille lur kører han op med noget kød som skulle røges. Og hvad kommer manden så hjem med .........................


Tusind tusind tak min elskede - du reddede min dag
........................................

Jeg mangler en del sy-arbejde før Nadias (niecen) julegave er klar, men har da fået strikket strømper til hendes lillesøster Merle ............


I går-aftes blev det til et par reste-vanter til Laura (har haft lovet det længe).........



.................................

Lørdag-formiddag var det Freyas tur til at komme på julegave-indkøb, så nu er de også på plads. En dag i denne uge er det så Mayas tur.
I dag kører Laura og jeg en tur i Plantorama og Bauhauss.

..........................................

Ha' en skøn Lucia-dag og fæld gerne en tåre, hvis du er så heldig at se et lysende lucia-optog.



1 kommentar:

  1. Hej Pia. Hvor er han sød ham Tage. Og ved du hvad - jeg er sikker på at du har mere styr på julen end mange af os andre har. Men det er selvfølgelig en ringe trøst for dig :o). Håber din mor og far har det bedre. Bare hold hovedet højt - du er for sej! Knus!

    SvarSlet