Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

fredag den 22. april 2011

Der har været en lille påskehøne..............

og den har lagt et påskeæg.


I går var vi (min bror, svigerinde, 2 niecer + os 5 herfra) til påskefrokost hos far. Far havde sørget for drikkevarerne + påskeæg (som senere skulle findes i haven), og vi havde medbragt mad. Det var en rigtig dejlig - og varm - dag.


For år tilbage indførte min mor påskehønen, som lægger chokoladeæg i haven. Og her taler vi altså ikke om 20, 30, 40 æg - nej den påskehøne lægger i løbet af ganske kort tid over 200 æg. Så selv om mormor/bedstemor ikke længere er her, så fører vi påskehøne-traditionen videre. Og det er virkelig til stor glæde for både børn og barnlige sjæle.







Og alle 5 kusiner nød som altid hinandens selskab.



Og så var jeg bare MEGA-HELDIG!!!! Jeg havde en fødselsdagsgave til gode fra min bror og hans familie og se nu lige her, hvad jeg fik.


Det her (3 fat-quarters + lynlås) er fra Nadia (min 5-årige niece). Hun har selv valgt det SUPER-FLOTTE stof, som jeg bare er rigtig glad for. Jeg tror, hun kan blive en god ledsager at ha' med på nye stof-indkøb.


Her ses kattestoffet helt tæt på.


Og her er gaven fra Brian, Sandi og Merle. - 6 LÆKRE fat-quarters i skønne, afstemte lilla farver + en opskrift.
Uha jeg glæder mig til at komme i gang. Hov - bemærk lige de fine kort - dem har Nadia lavet.

Nu tror jeg at jeg vil vække manden min. Han var tidligt oppe i dag, fordi han egentlig skulle køre Maya til håndbold-stævne i Skive. Men han slap, fordi der var biler nok, så han tog sig lige en lille, velfortjent ekstra-lur på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar