Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

søndag den 3. april 2011

Ugen der gik, og weekenden som stod i sportens tegn

Hvad bød ugen på............ Bum-bumme-lum. Tjaaaa joooo - alt og intet tror jeg. Besøgte far onsdag, var med Laura på skolebesøg torsdag og fredag. Men fik jeg nået noget som helst praktisk herhjemme? - Kan ikke huske det, men ta'r man et "vue" udover huset i dag, så vil man med garanti sige "NEJ". Her ligner jeg ved ikke hvad. Nå men der kommer jo en dag i morgen også.

Med hensyn til det med sporten ja så var vi i Stoholm i går. Maya skulle sammen med sine holdkammerater spille ved Jydsk Mesterskab (håndbold), og de var blandt favoriterne. Men lad det være sagt uden omsvøb, - det levede de ikke op til!!!!!!! Så ingen deltagelse ved DM i denne omgang. ØV.

I dag skal Freya så spille en enkelt fodboldkamp, så vi må håbe det går bedre for fodbold-pigerne.

1 kommentar:

  1. Hei, så koselig blogg du har, jeg syr og strikker litt jeg også. Takk for titten ;))

    SvarSlet