Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

tirsdag den 5. april 2011

Jeg har fået en AWARD

KariL som har den skønne blog http://quiltoghagetaus.blogspot.com/ har sendt en award videre til mig. Tusind tak KariL.


Awarden skal gives videre til 5 bloggere, som har færre end 100 følgere, sådan at vi kan lade os inspirere af hinanden.

Reglerne er således:

1. Man skal linke til den man fik awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål.

Jeg sender awarden videre til:


Og nu til spørgsmålene:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Tror det startede med at jeg ledte efter et bestemt sy-mønster og fandt så ud af alle de muligheder der er for at hente inspiration til lige netop ens egne interesser ude i blogland.
2. Hvilke blogs følger du?
Sy-, have-, quilte-, strik- ...............
3. Favoritfarver?
Alle farver er skønne. Det gælder bare om at få dem sat rigtigt sammen og ind i de rette sammenhænge.
4. Favoritfilm?
Morse, Taggart, Barnaby, Hercule Poirot, Beck - alt i den stil især engelske og svenske.
5. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Er faktisk ikke berejst da min mand har det bedst på matriklen! Men om en måneds tid skal ældste-datteren og jeg faktisk til Rhodos, hvilket vi glæder og meget til. I det hele taget er jeg vild med de græske øer. Derudover drømmer jeg om at besøge Irland (for naturens skyld) og Syd-England (for at se på haver og at prøve at føle mig hensat til en romantisk, gammel engelsk film!).

God dag og endnu engang tak til KariL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar