Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

mandag den 23. maj 2011

Hængepartier

...ja jeg taler altså ikke om de kropslige hængepartier, mere sådan i den brede forstand!!

Kom hjem fra en skøn Rhodos-tur for en uge siden. Lidt billeder derfra..............







Vel hjemme igen var det dejligt at komme i haven. Nedenstående 3 billeder er af en rhododendron, som jeg fik af min far for 2 år siden, - den er så smuk.




For snart lang tid siden var jeg med i en stof-bytte/fabric swap, hvor jeg sendte stofrester til en kvinde i Canada. I lørdags kom der så en pakke til mig fra Rhonda. Se bare her...........









Nå nu tror jeg, at det er blevet tid til. at jeg skal ud og trække nogle rabarber. Har også nogle gulerødder liggende, som ikke længere er helt så spændstige, som de har været (hvem kender ikke det!!!!!!!!). - Så mon ikke de (og vi) vil være bedre tjent med at ende deres dage i en gulerodskage.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar