Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 25. maj 2011

Nye bed-planer

Når georginerne til efteråret må bøje sig for frosten, og jeg har fået dem gravet op og sikkert i hus, så skal der ske noget andet i det bed. Jeg såede lupiner for noget tid siden og har priklet 50 fine små planter. De skal plantes i bedet. Jeg har i dag modtaget frø til røllikker, fingerbøl og riddersporer. Når de forhåbentlig også er blevet "til noget", så skal de også plantes i bedet i store grupper.



................................

Udover ovenstående frø så købte jeg også frø til en fredløs, som jeg aldrig havde set før. Spændende.


Fandt lige et billede af den...............

..........................

Og så skal I da også lige ha' et billede af Laura.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar