Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 25. maj 2011

Med vilje ingen billeder

Hvad skal det nu betyde??????? Jo altså........ I går kørte jeg i Bryggen i Vejle - kun med 2 butikker for øje. Panduro og Søstrene Grene (ja den har vi godt nok også i Horsens, men nu var jeg jo lige i nærheden af en butik så......). Skulle finde lidt fødselsdagsgaver i Panduro til én fra min fødselsdagsgruppe på http://www.rokken.dk/. Det gik også planmæssigt, men så skulle jeg jo også lige checke Tilda-stofferne!!! Her gik det "galt". Sidst tøserne og jeg var dernede, havde de næsten ingen fat-quarters med Tilda, så da købte jeg ik' noget og var temmelig skuffet. Det er jeg ikke mere!!!!! Der var masser. Og lad det være sagt med det samme, - jeg mestrede IKKE begrænsningens kunst. Og det er så her, overskriften kommer ind i billedet. For hvis jeg tager billeder af dem alle, så bli'r det jo ret synligt. Nå men jeg er glad og glæder mig til at lave en masse med de skønne stoffer.

I dag har jeg været på sy-værelset og fået syet på Tages tæppe. Det har lagt stille alt for længe, men i dag tog det et pænt ryk fremad. - Det kunne jeg egentlig godt ha' taget et billede af. Nå det må I ha' til gode til en anden dag.

Ellers går det susende godt her. Fodboldtræning, fodboldkamp, håndboldtræning, køb af stålbuer/-spær til en lille rundbuehal, rabarbergrød, pavlovadessert, "Komet-barn", vejfest på lørdag, oceaner af tøjvask, dejlig have................. jeg kunne blive ved.

Ha' en skøn onsdag-aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar