Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

onsdag den 30. maj 2012

AV AV

Jeg blev ringet op af Lauras børnehaveklasselærer idag. Laura var faldet og havde slået munden, og det havde naturligt nok blødt meget. Jeg fik ringet til skoletandplejen, som dog kunne berolige mig. Der var ingen grund til at vi kom ind til dem, - Laura har endnu ikke skiftet nogen tænder, så faldet kunne allerhøjest fremskynde eventuelle rokketænder lidt. At tandkødet var blevet blåt, skyldtes bare en blodansamling. Puha godt at det ikke gik værre, og at hun har sine mælketænder endnu.

2 kommentarer:

  1. Py ha.. ja, der kan hurtigt ske noget.
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. hej, kom tilfældigt forbi på, da jeg surfede rundt i blogland :-) jeg synes, at du skal tage til tandlægen, min datter faldt, og slog mund og tænder, da hun var 16 måneder. Da hendes blivende tænder kom ud, manglede fortænderne det yderste emalje. Man mente det måske skyldtes slaget dengang, men vi var ikke gået til tandlæge, så vi kunne ikke få forsikringen til at dække.
    Ha en god dag

    SvarSlet