Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 31. maj 2012

Hjælp mig

Vi har skiftet internetudbyder og har derfor skiftet email-adresse. Denne gang har vi valgt at oprette en mailadresse gennem Google (altså en gmail). MEN nu skal jeg jo så ha' redigeret mine oplysninger i blogger, og det kan jeg ikke finde ud af. Endnu kan vi modtage mails på den gamle adresse (men ikke sende), men på et snarligt tidspunkt lukker mailadressen helt. Hvad sker der så, - kan jeg stadig logge på min blogger ved hjælp af den gamle mailadresse eller........??????????

1 kommentar:

  1. hej Pia
    jeg er heller ikke helt stærk i det edb ... men jeg tror du skal gå ind i dit betjeningspanel ... og i venstre side under indstillinger tror jeg du kan finde det ...
    håber er en lille hjælp
    knus♥

    SvarSlet