Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

lørdag den 12. maj 2012

Plantemarked = nye planter til haven

I går aftes var vi til plantemarked i Hovedgård.
Dejlige planter og honning (tilbage til det senere) kom med hjem.



En skøn valmue med en fin gul/grøn midte.
15,- kr.


2 chokoladeblomster - havde i forvejen bestemt at 2 af mine krukker i år skulle tilplantes med chokoladeblomster, så det var bare helt perfekt, at en af de boderne solgte dem.
30,- kr. pr. stk.


Kæmpeslør (Crambe Cordifolia). Havde i forvejen tænkt at jeg skulle have sådan en til et nyt bed. Godt nok har vi en kæmpeslør i forvejen, men jeg tror ikke den er klar til deling endnu.
Så perfekt at den kunne fåes til markedet.
20,- kr.



En "Heidi Klum"-rose.
Spændende ser den ud.
60,- kr.


Trompetblomst.
50,- kr.

.....................................................................

Alt i alt et dejligt marked og nogle super-gode køb.

Tilbage til honningen.............
I denne tid er jeg meget opsat på at få bier.
Havde egentlig planlagt at skulle på et kursus for kommende biavlere, men desværre kom der noget i vejen. Så lige nu læser jeg en del om emnet, og til næste SKAL jeg på det kursus, så der kan komme bistader på grunden til næste år.
Håber jeg ....................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar