Velkommen

Tak fordi du kigger indenfor. Hvis du har lyst, så må du meget gerne lægge en kommentar.

torsdag den 3. maj 2012

For noget tid siden købte jeg dette kit http://www.stofogsy.dk/Garn/Damer/-Ulden-Strik-troeje-ala-Sara-Lund.html. I dag har jeg hæftet ender og vasket den på vaskemaskinens uld-program. Den filtede ik' men krøb. Da jeg i sin tid så, at man kunne købe opskriften på Sara Lund-sweateren, blev jeg så glad. Maya ville gerne ha' en, så det var oplagt at gå i gang. Diagrammet er også fint, men det er mønsteret bestemt ikke, - det passer som "hø og hakkelse". Næste gang vil jeg heller ikke strikke den i Natur Uld.
Hvis nogen ude i blog-land har en god opskrift på en GOD Sara Lund sweater så sig endelig til.

Lige nu står dejen til hvede-knopperne og hæver. Tror nok vi skal ha' et par pølser på grillen i aften. Og så varme hveder til aftenskaffen (og husk levende lys i vinduerne). MUMS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar